OmaSVK

Lataa OmaSVK -mobiilipalvelu kännykkääsi!

Suomen Vapaa-ajankalastajien uusi jäsenpalvelu OmaSVK -mobiilipalvelu on nyt kaikkien jäsenten saatavilla. OmaSVK toimii jäsenkorttina, esittelee jäsenetuja ja tuo jäsenen saataville mielenkiintoisia kalastukseen liittyviä uutisia. Myös Vapaa-ajan Kalastaja -lehden tuorein numero on saatavilla sähköisessä muodossa palvelun kautta.

OmaSVK -mobiilipalvelu otetaan käyttöön verkko-osoitteessa oma.vapaa-ajankalastaja.fi.

OmaSVK -mobiilipalvelun käyttöönotto edellyttää, että sähköpostiosoitteesi on tallennettu SVK:n jäsenrekisteriin.

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla klikkaa avausnäkymästä kohtaa ”Vaihda salasana” ja pääset asettamaan itsellesi salasanan palveluun.

Katso tarkempi pdf-muotoinen ohje käyttöönotosta SVK mobiiliin käyttöönoton ohje.

Jos olet jo SVK:n Sense -rekisterin seurakäyttäjä ja sinulla on rekisteriin salasana, käytä tässä kirjautumisessa samaa salasanaa kuin rekisteriin seurakäyttäjänä kirjautuessasi.

Jos sähköpostiosoitteesi ei ole tallennettu SVK:n jäsenrekisteriin, voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi SVK:lle rekisteriin tallennettavaksi täällä.

OmaSVK-palvelu on suunniteltu käytettäväksi ensisijaisesti älypuhelimella, mutta siihen voi kirjautua myös pöytäkoneella samassa osoitteessa oma.vapaa-ajankalastaja.fi.

OmaSVK:n lisääminen kännykän aloitusnäyttöön:

Android: 1) Avaa sivu oma.vapaa-ajankalastaja.fi Chrome-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa kolmea pistettä selaimen oikeassa yläkulmassa, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää aloitusnäyttöön”, 4) Klikkaa ”Lisää”.

iOS: 1) Avaa sivu oma.vapaa-ajankalastaja.fi Safari-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa selaimen alareunassa keskellä olevaa nuolikuvaketta, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää Koti-valikkoon”, 4) Klikkaa ”Lisää” oikeasta yläkulmasta.

Kirjautuminen OmaSVK -mobiilipalveluun ei onnistu

Jos kirjautuminen OmaSVK -mobiilipalveluun ei onnistu, se voi johtua jostakin seuraavista syistä:

  1. Käyttämäsi sähköpostiosoitetta ei ole tallennettu SVK:n jäsenrekisteriin. Ongelman ratkaisu: Ilmoita sähköpostiosoitteesi SVK:n jäsenrekisteriin klikkaamalla tästä.
  2. Käyttämäsi sähköpostiosoite on tallennettu SVK:n jäsenrekisterissä useamman henkilön tietoihin. Esimerkiksi huoltajan sähköpostiosoite on tallennettu lapsen/lasten tietoihin. Ongelman ratkaisu: Ota yhteyttä SVK:n järjestöasiantuntija Pekka Lehdekseen pekka.lehdes@vapaa-ajankalastaja.fi

Muissa mahdollisissa ongelmissa ole yhteydessä SVK:n järjestöasiantuntija Pekka Lehdekseen.